Barakiada 2014 – Lazerių mūšis, o KTU – mūšio arena

Lazerių mūšis „Barakiada 2014” – tai kova tarp komandų elektroniniais ginklais, kurią organizuoja klubas aktyviems „KA-Ringas“, o mūšio arena taps Kauno technologijos universiteto suteikta Mechanikos inžinerijos ir dizaino fakulteto arena. Lazerių mūšis – tai infraraudonaisiais spinduliais paremta technologija veikiantys ginklai, kurie leidžia žaisti karinius žaidimus be skausmo, be dažų, be skraidančių šaratų, todėl žaidimas vyksta saugiai ir nepavojingai specialiai tam paruoštoje arenoje. Vienintelis pavojus žaidėjui – pralaimėti kovą ir nepasiekti pergalės.

Lazerių mūšio arena

Lazerių mūšio arena 2014-03-25 d. taps Mechanikos inžinerijos ir dizaino fakultetas (Studentų g. 56). Lazerių mūšio arena bus vieta, kur susigrums 10 Kauno technologijos universiteto bendrabučių atstovai, kovosiantys dėl patekimo į finalą. Lazerių mūšio arena – tai dalis rūmų pirmo aukšto, dalis cokolinio aukšto ir vidinis kiemelis su estrada. Šioje arenoje lazeriais vienu metu kovos po dvi komandas, kurios vykdys įvairias misijas ir sieks pergalės – patekimo į finalą. Finalo metu (2014-04-01 d.) lazerių mūšio arena bus klube aktyviems „KA-Ringas“, kur geriausios komandos sieks pergalės ir nugalėtojo taurės bei „KA-Ringas“ dovanos-siurprizo.

Lazerių mūšio arena – kaip vyks žaidimas?

Žaidėjai sudarys dvi komandas. Kiekvienas žaidėjas gaus po elektroninį ginklą ir šalmą. Elektroniniai ginklai turi ribotą šūvių ir dėtuvių kiekį, todėl šaudant svarbu atkreipti dėmesį į savo taiklumą, šovinių sueikvojimą ir nepamiršti užsitaisyti ginklo einant į ataką. Atakos metu taisantis ginklą galite prarasti visas gyvybes, kadangi užsitaisymas užtrunka apie 3 sekundes. Žaidėjo jautri vieta – šalmas. Ant šalmo sumontuoti jutikliai, kurie fiksuoja pataikymus. Kiekvienas žaidėjas turi po 100% gyvybės, o pataikymo metu netenka apie 25-30%. Taigi kiekvienas turi praktiškai po 4 gyvybes. Pašauto žaidėjo ginklas informuoja apie prarastą gyvybę garsu, o šalmas mirkteli šviesomis. Žaidėjas laikomas nukautu, kuomet jo šalmas nebeužgęsta, o ginklas nebešaudo. Šautuvas turi ekraną, kuriame rodomas likusių apkabos šovinių kiekis, patraukus užtaisymo rankenėlę rodomas likusių apkabų kiekis, o palaikius ilgiau patrauktą užtaisymo rankenėlę rodomas likusių gyvybių kiekis.

Turnyras KTU Lazerių mūšio arenoje

Lazerių mūšio arena KTU mechanikos inžinerijos ir dizaino fakultete vienu metu bus skirta dviems komandoms, kurios kovos dėl pergalių įvairiose misijose. Komanda savo žaidimo tikslą ir pergalės vertę sužinos  kiekvienos misijos metu. Žaidimą laimės komanda surinkusi daugiau pergalės taškų. Kadangi bus penkios dvikovos ir penkios komandos nugalėtojos, tai į finalą klube “KA-Ringas” pateks trys geriausiai pasirodžiusios (daugiausia pergalės taškų surinkusios) komandos.

Turnyras „KA-Ringas“ lazerių mūšio arenoje

Lazerių mūšio arena „KA-Ringas“ taps finaliniu etapu geriausiai pasirodžiusioms trims komandoms. Lazerių mūšio arena „KA-Ringas“ bus skirta trims komandoms ir čia jų lauks žaidimas truksiantis apie 1,5 val. Žaidimo metu bus daug įvairių misijų, kurių metu išaiškės, kuri komanda stipriausia ir verta „KA-Ringas“ nugalėtojo taurės.

Lazerių arena „KA-Ringas“ – treniruočių vieta

Visi Barakiada 2014 dalyviai gali registruotis treniruotėms lazerių mūšio arenoje ir jiems bei jų draugams bus suteikta 50% nuolaida visiems klubo aktyviems „KA-Ringas“ scenarijams.

Lazerių arena dovanoja prizus:

1 vieta: Kiekvienam žaidėjui po kuponą nemokamam žaidimui lazerių mūšio arenoje trims asmenims, nugalėtojų taurė, atminimo dovanos;

2 vieta: Kiekvienam žaidėjui po kuponą nemokamam žaidimui lazerių mūšio arenoje dviems asmenims, atminimo dovanos;

3 vieta: Kiekvienam žaidėjui po kuponą nemokamam žaidimui lazerių mūšio arenoje vienam asmeniui, atminimo dovanos.